Banaz merhaba canlar bizde 10 haftayı geötik mide bulantısı aç olynca oluyo ama kusma frlan yok sadece bu hafta halsizlik arttı. Şerbetli tatlı ağzıma süremiyorum ce bazen yemek yerken sanki bir kaşık daha alsam çıkarcak gibi hissediyorum 😊 bunların haricinde sıkıntı yok hepimiz sağlıkla doğum yapalım inşaAllah 😘