Derin6565 bıkmadan usanmadan yüzlerce kez konusacaksınız onunla cnm kardeşin kötü değil aksine harika bişey oldugunu, esyalarını paylaşmasının da güzel bişey oldugunu yüz kere bin kere güzelce anlatacaksınız başka care yok evet tabiki sen ondan güçlüsün diyerek ona da hak vereceksiniz neden kendini kötü hissettiğini sorun ve anlattıklarını ciddiyetle dinleyin büyük insanla konusuyomus gibi yaş tam kıskanma yaşı tabiki kıskanacak ama dogana kadar en azından duruma alışması gerekiyor bide kardeşi yada x bi arkadaşıyla kesinlikle kıyaslamayın sen yemezsen o yer, ozman ona verelim gibi... vs gibi... inş sorun yaşamazsınız