Tugcetekin teşekkür ederim benimde ilk doğumum olucak bana da cok cazip geliyor bu prenses doğum :) epidural icin doktorun cok önemli olduğunu söylüyorlar. Bakalim bende bu hafta anestesi doktoruna muayne olacagim bakalim yapilabilecek mi. Çünkü arastirdim düşük tansiyonu olanlara uygulanmiyormus.benim de aile de ırsi 9 a 5 tansiyonum :)