ikimelekannesi___ Anlam veremiyorum yani 22 haftalık tüm hamilelerde bu normal mi yoksa kişinin yapısına göre falan değişiyor mu yani? Bi yorumlarsanız sevinirim.
Depresif_polyanna ikimelekannesi___ canım göbek kısmında kilo varsa yada iç karin genişliği varsa belli olmayabilir
d190516 ikimelekannesi___ 21+4 üz bizde benim de çıkmadı hiç etrafımdakiler inanmıyo hamile olduğuma herkesin kocaman karnı var 🙄iç karınla alakalı sanırım 🤦♀️
Sinem21 ikimelekannesi___ 25. Haftaya girdim hala tam çıkmadı dışardan kimse anlamıyor yani ama bence gayet güzel bişey 😬 aynı hafta da olduğum arkadaslarımın heryerleri ağırmaya başladı ben gayet iyiyim henüzzz🦊😅
esractn ikimelekannesi___ kişinin yapisina göre değişiyor benimki ikiz oldugu halde cikmadi pek 25.haftadayım tek gibi bile durmuyo cok kucuk karnin var diyo herkez, nereye sakliyon sen bu bebekleri diye dalga geçenlerde var 🤦🏻♀️😬
ikimelekannesi___ Depresif_polyanna canım 56 kiloyla hamile kaldım 5 ayda 1 kilo tek aldim şuan 57 kiloydum göbeğim de yok kilolu degilim ki yani belli olmasin
ikimelekannesi___ d190516 bende anlamadım canım 567 kiloydum yani göbeğim de yok öyle bebek göbeğim de çıkmadı yani
ikimelekannesi___ Sinem21 ay bizimde öyle k7z tamam iyiyse biraz daha göbek olsa bebeği daha çok hissetsem harika olurdu
Sngl_mhmt Benimde hiç çıkmıyor hemde hiç ilk gebeliğim zayıfım belki ondan belki yapısal bişey inşallah çıkar zmanla
Depresif_polyanna ikimelekannesi___ o zaman iç karın genişliğin var.benim 3.5 aydan sonra belli olmaya basladi darlik var karında diyorum artik
Sinem21 ikimelekannesi___ var azıcık tabiki hissediyorum hatta bazen görüyorum dışardan pıtpıtlarını ama aman aman büyük değil 🥰
Aybice12 20 . Haftaya kadar benimde cikmadi ama su 3 haftada o kadar cok buyudu ben bile inanamiyorum belki sizinkide oyle olur
Aysenaz18 Bende 22 haftalik hamileyim ama karnim 8 aylik gibi.okadar buyukki hareketlerimi cok zorluyor. Hatta bugun doktora gittim genel cerraha gobek fitigi cikmis gobegim okadar agriyorki anlatamam. Bunun sende anormallik olmaisyla alakasi yok canim sadece ic karinla alakali. Benim ilk hamileligimde boyleydi ama karin zari artik dayanamadiki demekki fitik peydah oldu. Duusnuyorum suan 4 ay nasil gececek diye. Hatta fitik ilerlerse normla dogum bile yapamazmisim sezeryan zorunlu olacakmis. Bence iyi olan seninki tabiki doktor aksini iddia etmiyorsa
adyali34 30. Haftadayız ama hala öyle aman aman denilecek dışardan hamile olduğumu belli edecek bir karnım yok.. kişiden kişiye değişiyor:) bol şeyler giydiğimde hele hiç belli olmuyor..
esractn feyzaa34 bugun 25e girdim canim yine tehlikem var bu sefer acilmamda oldu 2cm😔 hastanede yatiyorum suanda yinebi 29.haftaya kadar gelebilsem dogsunlar ama bilmiyorum acilmayla gelebilirmiyim😔
Hs20 Bende 22. Haftaya girdim biraz kilom da vardı ama hiç çıkmadı daha karnım ama rahatım gayet iş yerinde rahat çalışıyorum her işimi rahat yapıyorum bence keyfini çıkar bu durumun
feyzaa34 esractn rabbim yardımcın olsun kuzum inşallah ikisinide sağlıkla kucağına alırsın🤲❤ 29 ada inşallah sağlıkla ulaşırsın 🤲😍