Duygu85 ben iki yıl kadar önce kanamalı bir hamilelik sonucunda 11. Haftada düşük yaptım 😞 ozamanda kullanıyordum günde üç doz. Şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık çok şükür kanamam olmadı bu kez. Daha önce düşük yapmış olduğum için doktorum önlem amaçlı günde bir tane progestan verdi. Yan etkisi en çok baş dönmesi ve halsizlik yaptı bende birazda bulantı.