Seyyid merhaba bende kilo acısından aynıyım 98 le hamile kaldım su an 8,bucuk aylıgım 19 kilo aldım bana sıkıntı hic olmadı aksine o kadar hareketliyim avantajım boyumun uzun olusu ve erkek bebek beklemem 1.77 boyda kilo cok fazla durmuyo.doktor ilklerde sekerden süpelendi gelişim olrak 2 haftaya yakın önden giden bir gebelik yasıyorum.neyse seker testi yaptık birsey cıkmadı bebegin gelisimini hemen sekere bagladı.diger yazan bayanlarında dedigi gibi hemen en kötüsünü söylüyorlar.şimdide kilosu artarsa omuzu normal dogumda takılır diyo onlsrın agzına bakarsak her sey uygun olsada normali kimse dogramıcak. Sen önlemini al gerisi takdırı ilahi rabbim korur onlar bir MELEK.