Mrvgrkan 11 haftalığım hiç olmayan baş dönmesi 2 3 gündür olmaya başladı sık sık normalmi sizce kızlar
Duygu85 Mrvgrkan normaldir bende aynı durumdayım bir anda gözüm kararıyor ama sanırım tansiyon düşüyor bir anda ani kalkmamak ve haraket etmemek lazım özellikle oturduğum yerden kalkınca oluyor
Ersozburcin Mrvgrkan tansiyon dan olabilir takşp edip doktoruna sora bilirsin kan değerlerindeki düşmede yapabilir cnm onlarda bir baktır derim.
Kelebegimmm 13 haftada bende öyleyim.ayakta olunca düşecek gibi oluyorm.normalda ilk haftalarda olur diye biliyordum🤔