Edebyahu benim hem kaburgalar birbirine girer gibi oluyor canım bide hafiften aşağı tarafıma baskı oluyor ama yalancı sancı diye umursamiyordum çok..Sancı çıkınca idrar tahlili istedi pazartesi idrar tahlili yaptircam ona göre bişey diycektir ıllaki..bi de bebek doğum pozisyonunu almış o yüzden sancılar normal heralde