fts01 Haribo42 ben tektim bu zaman a kadar ama artık annem e gidicem kayınvalidem ne durumda olduğumu bilmez bilse de abartma der ben her hafta hastanedeyim korkumdan kasılsa bebek toplansa koşuyorum doktor a kötü bişey benim ki ama napim
Haribo42 fts01 haklisin valla .. insan cokkorkuyor :( aklim heppppppp bebekte onunla yatip onunla kalkiyorum hep bi stres yapick bisey buluyorum
fts01 Haribo42 tek isteğim allahın izni ile zamnında doğurup yavruma kavuşmak inş güzel olacak dua edelim sende sağ salim kavuş ibşallah
tugbamehmetbaki Haribo42 Ben 33 Normaldir yani İki buçuk altı kötü galiba diyorum ya isterseniz bir doktora daha gidin güvenlik çok önemli içiniz rahat etsin bence ya da bir perinoloji daha gidin
Emine82 Haribo42 hayır ilaç vermedi benim ilişki sonrası kanama olmuştu 3 kere o yüzden ertesi gün doktora gittim ultrasonla rahim ağzını ölçtü tam 30mm çıktı iyi dedi bi daha kanaman olursa gel dedi daha sonra olmadı şuan 28 haftalık olduk
Haribo42 Emine82 benimde iliskiden sonra kanamam olmustu ta onceki haftalarda ben korkudan hala hic yapmadim doktor sorun yok dedi ama az olsun dedi ben yinede esime doktor musade etti demedim asiri korkuyorum