Haribo42 Kızlar doktorum rahim ağzı uzunluğu 33 mm dedi bu iyimi benim bebek çok aşağıdaydı düzelmişmi biraz en az kaç olursa iyi yada en iyi sayı kaç bilen varmı
anapanda12 Durumunu tam bilmiyorum korkutmak da istemiyorum. Bir 22 haftalık kayıp yaşadım ardından aynı bu haftada 35mm ölçtü doktorum ve özele gidip dikiş attım. Ancak şuan 22+4 oldum dünden bu yana açılmam epey ilerlemiş 19mmlerde ölçtüler. Ben haftan daha çok ilerlemeden önlem almanı öneririm. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲🤰
Haribo42 anapanda12 ee ama doktor bişey demediki bana hiç bişeyi yasaklamadı bile :( çok üzüldüm şu an
anapanda12 Haribo42 en azından progestan falan başlaması gerekirdi. Ama dediğim gibi araştır için rahat etmezse başka doktora da git
anapanda12 Haftana göre belki normal sayılır bu milimler bilmiyorum ama 25mmin altına düşünce serklaja alıyorlar. Haftan 20ye gelmeden gerekli araştırmaları yap Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah 🤲
Haribo42 anapanda12 amin aminnn ay ne zor anne olmak ya 😢 dua edin çok üzülüyorum hep yatıyorum ama bu iki gündür çok yoruldum yine kasıklarımın ağrısı çoğaldı
anapanda12 Haribo42 sıkıntı stres bebeği kötü etkiler .. mümkün olduğunca mümkün olmasada strese sokmamak lazım bedenimizi 🤝
Yademine Hemen doktorunu değiştir. 2.50 cm altı tehlikelidir. Ama sizinki sınırın altında. Normal şartlarda dinlenme progestan yada iğne vermesi gerekiyor. Korkutmak istemem sizi ama önemli bir konu
o6__8o Haribo42 biz 18 hafta olduk kontrolumuze gitmedik dahada. Bizimkinide olcermiki oyle bi bilgim yoktu bu konuda