nzngk Defalarca soruldu belki bilemiyorum arkadaşlar k bakmayın artık.. lierac çatlak kremi kullanan varmı ? Etkisi nasıl ? Ya da önereceğiniz bi ürün varmı ..? Teşekkürler 🙏🏻 3. Ayımda’yım artık başlamak istiyorum..
Gamzedfn nzngk sabahlari lierac aksamlari bio oil kullandim ve 0 catlak ben memnun kaldim kismet sanirim biraz🙄 geceleri daha yağlı bir formul iyi oluyor bu arada lierac sabahlari sür giyin çıklık😉
1000114383540251 nzngk bende 3. Aydan itibaren lierac kullandım 9.aydayim çok şükür bisey olmadı ama tâbi yapiylada alakali
ElifBiryol nzngk herşey boş boşuna para vazelini istifle kenara git gel sür heryerine asla çatlamazsınız tecrübeyle sabit
Gunesimveben nzngk ben akzerin bitkisel catlak yagini kullaniyorum butun vucuduma gayet memnunum.13. Haftada basladim suan 28 haftaligim cok sukur kasinma bile olmadi denecek kadar az ustelik cildim cok kurudur bnm. Yani catlamaya cok musait normalde.kayinvalidemin kozmetik dukkani var ve boyle seyler sürekli elinin altinda oldugu icin bu konuda bilgisi baya iyi. Oyle pahali kremlere bosuna cok para vermeyin. Ustelik ayni krem eczane ve bazi kozmetikcilerde satılıyor ama eczane daha fazla fiyat biciyor aklinizda bulunsun.
Ozge123 Ben lierac bio oil kullandım 36.haftamdayım ve çatladım yani ne kullanırsan kullan çatlicağın varsa çatlıyosun halbuki annemde 1 tane çatlak yok
Eomrk3 Ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum daha yeni basladım bikaç gün arayla sürüyorum simdilik eczacıya sordugumda en güvenilirlerden biri oldugunu söylemişti göğsüme de bunu kullanıcam son aylarda ıns catlama olmaz ama dedikleri gibi biraz da yapısal.
ArzumehmetAkdil Ben babe kremi kullandim ilk hamileliğimde hiç çatlak Yok çok şükür şimdide 17 haftalık hamilegiö başladim yine bakalım 🙂
Gunesimveben ElifBiryol vazelini karin bolgesine surmek zararli diye biliyorum. Icindeki bir maddeden dolayi
Asliemir Kremlerin yanında bol bol da şu içmemiz gerek yoksa sıfır fayda.. lierac ve mustela kremleri tecrübe etmiş biri olarak lierac derim ben.
Ayse Ben 3.ncu aydan itibaren bebek yağı kullandim suan 34+3deyim hic catlağım yok o yuzden bebek yağınıda öneririm ☺
Dsa Ben L'r kullanıyorum. Daha öncede evde bir yağ karışımı hazırlamıştım günde 3-4 defa sürüyordum. L'r kullanmaya başladım 2. Seferde etkisini hissettim resmen. Deriye esneklik kazandırıyormuş. Gerçekten çok beğendim kaşıntımda kalmadı.
Bernaerenoglu Merhaba, ben 23.haftadayım yaklaşık 10 haftadır MUSTELA çatlak öncesi kremini kullanıyorum. (Günde 2 kez) Aklıma geldikce de bebe yağı kullanıyorum arada... Hiçbir çatlağım oluşmadı şükür 🙏
Gunesimveben ElifBiryol hiim o kadarini bilmiyorum ama uni baby nin bebek icin olaninda paraben fln yok ama icinde beyaz petrol oldugu yaziyor artik ne kadar saglikli bilmiyorum bn o yuzden riske atma taraftari degilm