Fatmanur1204 herkeste aynı mıdır bilmiyorum ama bende iç sancı olduğunda bebek kendini toplayıp bir süre sonra bırakıyordu. Bu iç kasılmalarmış. Aşağıda batma ve baskı olunca bebekte aşağı da hareket ediyor hemde karnımın sağ tarafını çok tekmeliyordu. Ama bu akşam üzerinden beri o hafif hafif olan batmalar 20 dakika arayla şiddetleniyor. Bir süre bu aralıkla devam ediyor. Yaklaşık bu süreç 2 saate yayılmış durumda. Sonra kesiliyor. 1 saat sonra hafiften başlayıp tekrar şiddetlenerek artıyor. Henüz belime buran bir ağrı yok. Herkeste bele vurmazmış. Bu arada bebekte sancılarla beraber hareketli durumda. Dr. 10 dakika da bir sancın olursa çık gel dedi. Sabaha kadar 10 dakikaya düşmezsede sabah erkenden kontrole gel. Bunlar artık doğum habercisi dedi. Şuan yine şiddetlendi. Hafiflerse uyumaya çalışıcam 1-2 saat. Zaten sabaha birşey kalmadı