Minnakanneee benimkide kaynannım ilk torunu ve erkek 😂 ama yapıcak bişi yok onun torunu benim oğlum yani karraları ben veririm oda sağ olsun fikrini söyler ama öyle müdahale etmez. Mesela sünnet olayı beklesek i büyüsünde öyle yaptırılsın dedi bende dedimki ne gerek var o tranvayı acıyı hatırlamasına eşime de dedim söyle hoş bir anımı hayır dedi 😂 nieye çocuğumuz da böyle bir anıya sahip olsun dedim ve konu kapandı 😊 bir de herkezin anneliği kendine senin anneliğini sorgulamak kıyaslamak kimseye düşmez sen çocuğuna odaklan eşine odaklan gerisini çok takma 😊