Edakgndzzz Kızlar 15. Haftadayım ama hala göstermiyor. Doktor kesin değil ama kız olabilir dedi. 15. Haftada hala öğrenemeyen var mı ?
Askkokuluyavrum Edakgndzzz ben varım canim bugün de gittim doktor söylemedi 19dan önce söylemiyorum dedi 1 hafta sonra ozelde muaynem var orda belki söyler bana da ilk 12. Haftada kız dedi ama sonrasında hic birşey demedi 🤮
Oslem123 Edakgndzzz Ya canım kıza benziyor dediyse büyük ihtimal kız banada 16.haftadan beri kıza benziyor ama kesin değil dedi 20+6da kız olduğunu öğrendik şükür🤣❤
Edakgndzzz Yasemincifci yaa bende pembe elbiselere bakmaya başladım hemen biraz daha bekleyeyim o zaman 🙈
Edakgndzzz Askkokuluyavrum seni hatırlıyorum☺️ Aynı zamanda hamile kaldık biz canım. Ama pozisyon önemliymiş göstermezse özelde de net bişey söylemezler ki