Ecenazz Kızlar merhaba. 4 haftalık gebelikte kese etrafında kanaması olup da sonradan düzelen oldu mu?
yapoo04 Ecenazz Bende 11 haftalık hamileyim geçen hafta doktor bana da kese etrafında kanlanma var dedi. İstirahat et ve progestan kullan dedi öyle yapıyorum. Burdaki arkadaşlar geçtiğini söyledi umarım öyle olur.
Minik_Hanim Ecenazz Benim de vardı o haftalarda 1 hafta rapor aldım evde yattım hiç iş yapmadim bi yere uzanmadim eşimle beraber olmadık ağır kaldırmadim hiç bjsey yapmadan sadece yattım günde 3 kez progestanı fitil olarak kullandım geçti çok şükür ama ofkelenince çok hareket edince tekrar etti önemli olan yatıp dinlenmek ve sakin olmak.. o tutunmak istediğinde tutunutor şimdi 20. Hafta çok şükür 😊
Tugcehkn Ecenazz aynısı bende de oldu 3 kutu bitirdim yarın kontrolüm var. Bol bol dinlenmek ağır bisey kaldırmamak gerekiyor.
[silindi] Ecenazz benimde var 8 haftalıkken fark edildi progestan verdi başka her hangi birşey söylemedi ilacla kaybolup gideceğini söyledi korkulcak bişey yok dedi benimde 10 aylık oğlum var sürekli kucagımda ağır olarak onu kaldırıyorum hep ayaktayım evimin sorumluluğu oğlumun yaramazlıkları hep bi koşuşturmaca içersindeyim şimdi 10 haftalık oldu tekrar gitmedim çağırmadıda zaten birşey olurmu acaba doktorum sorun olarak görmedi bende hiç endişelenmemiştim🤭😐
Ecenazz Minik_Hanim çok kafama takıldı. Dün gittiğim doktor bana ilaç falan söylemedi hiç. Kanamamıda söylemedi. Sadece bir dahaki haftaya kadar kese boyunun büyüyüp büyümemesini takip edelim dedi haftalık olarak. Bugün de farklı bir doktora gittim ve hafif bir kanama olduğunu söyledi kesenin etrafında ve ilaç verdi progestan. Şimdi napmam gerektiğini bilmiyorum kararsız kaldım.
Minik_Hanim Ecenazz her ilacı alırken doktora sormak lazım aslında neden verdigini eğer doktor aciklamiyorsa.. Ben kendi yaşadığıma bakarak ilacı kullanın derim ama doktor değilim sonucta ama progestan bebeğin tutunmasini destekliyor bildiğim kadarıyla..