Merhabalar şuanda 17+5 haftalık hamileyim ilk bebeğimi 20. Haftada suyumun patlamasıyla kaybettim şuanda tekrar ilkte ki gibi kasık ağrılarım başladı 2-3 gündür ve bolca akıntım var Vega-hex diye iltihap ilacı kullanıyordum 2 gün önce bitti akıntım ilk ondan dolayı diye problem etmedim zaten ağrılarım da yoktu şimdi ilaç bitikten sonra 5 dakikada bir kasık ağrılarım var ve ağrı girdiğinde karnımda kasılıyor gene aynı şey olacak diye korkuyorum yarın için randevu aldım ama korkuyorum