Nuris_3461 Bugün Dr kontrolüm bardı suyun biraz az gibi geldi bana dedi Çarşamba günü çağırdı tekrardan bol dinlen sol tarafına yat dedi benim gibi olan var mı 😕
serpil60 Nuris_3461 32 haftada benimde öyle sorunum çıktı her hafta kontrole gittim şuan 36 haftalığım ve çok bi azalma Yok çok şükür 🙏 havuç suyu içiyorum hergün büyük ihtimal iyi geldi bana en azından daha fazla azalmadı suyum
Nuris_3461 Nurde evet canım Dr da bol dinlen dedi bu aralar çok yordum kendimi ev işleriyle sanırım o da etkiledi bu hafta yatıcam hep bakalım ne olacak
Nuris_3461 serpil60 beslenmen nasıl canım ben de gebelik şekeri de çıktı o yüzden diyet yapıyorum beslenmeden dolayı da su azalır diyorlar
Semra1806 Benimde suyum azdi 35 de sezaryanla almak zorunda kaldi bebegimi doktorum.çok sukur sagliga yerinde yavrumun ama cok kucuk☺
Semra1806 Nuris_3461 5.ayimda suyun boraz az diyerek başladi taki 35 haftalik olana kadar.en son alalim dedi gelisimi yavaslamisti bebegin mecburun erken sezaryan oldum