C_rabia Merhaba hanimlar.. Ben 22 ocakta 31+5 haftalikta normal dogum yaptim ve bebegimi yarim saat sonra kaybettim.. 3 hafta kanamam oldu bitti ve 9 martta ilk adet oldum, hamileligimden once duzensiz adet oldugum icin suan adet dongumun kac gun oldugunu tahmin edemiyorum.. Tekrar bebek sahibi olmak istiyoruz ve suan cok karisik duygular icerisindeyim.. Acaba nezaman adet olurum, belkide hamilemiyim diye bisuru sorular beynimde.. Suan 21. Gunumdeyim yani test icinde daha erken ama 2 gundur uzerimde asiri bi yorgunluk var yatagimdan cikmak istemiyorum hic ve dun kasiklarimda baya bi agrilar vardi ama adet agrisi gibi degil.. Psikologik mi bilmiyorum ama tuhaf hissediyorum 😔 dogum sonrasi cabuk hamile kalanlar oldu mu? Kac ay sonra oldu?
Papatyapapatya C_rabia Allah yardımcın olsun canım...zor bi durum..ama vücudunu azacıq dinlendirsen daha iyi bi gebelik olur...yinede Allah en güzelini bilir...🌼❤
Dlktpl C_rabia cnm en az altı ay beklemenı onerırım vıcudun toplasın bende 20.haftada kaybettım 10 ay gecto saglık sorunlarım oldu oncelıkle kurtaj da olduysan dogumdan sonra fılm cektırmelısın
C_rabia sarii06 MucellaKoc Seymasel68 Trizomi 13 rahatsizligi vardi, ilk bastan doktorlar almak istemisti ama biz istemedik Rabbime birakmak istedik.. Gebelik zehirlenmesinden kolayi erken dogum oluncada dayanamadi kizimiz...
Salihaaa Allah sabır versin çok hem de çook. Ben 2 kez düşük yaptım sizin acınızın yanında ne kalır ki.ama ona ragmen 6 aydan önce toparlayamadm ikisindede.Sen kendini daha iyi bilirsin ama şuan hazır olabileceğini düşünmüyorum.Hamileliğin cok stres ve kaygılı gecer bence kendine zaman vermelisin
C_rabia Salihaaa Cok sagol canim 😔 öyle tabi ama bir yandanda belki ikinci bi bebek bize iyi gelir diye dusunuyorum... 😔 boylede aklim hep kizimizda.. Hep onu dusunup uzuluyoruz.. Kucagimiza aldik opup kokladik acisini belki biraz hafifletir diye dusunuyorum 😔..
C_rabia Papatyapapatya Allahim buyuk.. En hayirli zamanda nasip etsin hepimize saglikli hayirli bebekler ❤️
C_rabia Dlktpl yok canim kurtaj olmadim, zaten dikissiz normal dogum oldum ve baya cabuk toparlandim yani kendimi iyi hissediyorum saglik konusunda ama iste stress uzuntu ayri konu tabiki ... Allahim sanada sabirlar versin❤️