Ozgeyusuf Merhaba herkeze 5.haftamdayım idrar yolu enfeksiyonum var tedavi oluyorum ama ara ara adet sancılarım oluyo bu normal birşeymi
EbruIrmak Ozgeyusuf enfeksiyon olmasada sancılar oluyo canım ya ilk haftalarda normal bu ağrılar sancılar
Ozgeyusuf Cevaplarınız için çok teşekkür ederim bikere düşük yaşadım sonrasındaki gebeliğimdede düşük riskim vardı onun çiçin bu kadar korktum şuan henüz daha keseyi bile görmedik durum ne bilmiyorum tek bildiğim aynı adet sancısına benzeyen bi ağrım oluyo