srplynt
31 hafta 3 günlük hamileyim 30. haftamda doktor amniyon sivin sınırda ve bir hafta geride gidiyor gelişimi dedi..göbekten kan sulandırıcı iğne verdi..pazartesi gideceğiz tekrardan kontrole umarım değişmiştir durum..böyle bir durum yasayan var mı arkadaşlar içinizde?