Hmyr_ygt Allah’ıma çok şükür minik kızımı sağ sağlim kucağıma aldım.😊Tam 3 hafta boyunca sancı çektim ama her gitmemde ne açılmam ne de yumuşamam vardı 😞 benim yaramaz kızım Doğum kanalına bir türlü girmedi.Doktorum 40. Haftayı bekleyeceğiz dedi.40+4 de geldiğinde kontrole gittim önce nst çekildi sancım yoktu tekrar muane edildi açılma yoktu ultrason ile bakıldığında bebeğin suyu tamamen bitmiş kalp atışları yavaşlamış hemen acilen sezeryana alındım 3.630 grm 52 cm doğdu yaramaz 😏 normal Doğumu çok istemiştim ama olmadı anladım Ki bişeyi çok istemeyeceksin çünkü olmuyor şuan ağrılarım var tabi ama miniği kucağıma alınca hepsi geçiyor 😊💕