Koza Hanımlar merhaba, Hamile iç çamaşırı ve kıyafetlerini ne zaman giymeye başladınız? Hangi markaları kullandınız?
mercimekkkannesi Koza ihtiyaç dışı heveslenip almadım tişört vs zaten sonra bir daha giymeyeceğim için sadece minimum ihtiyaç alıp genelde paramı bebeğime alınacaklara değerlendirdim
honey Koza valla ben 18.haftamdaym artık olmuyor pantolonlarım :) çalıştığım için bir türlü fırsat bulup bakamadım hamile pantolonu, haftasonları da düğündü programdı derken kaldı öyle ama bir iki haftadır zorlanıyorum, artık zamanı geldi giymenin :))
Mervecckl Koza ben de lcw ve defacto dan almıştım ilk hamileliğimde beşinci ayın sonunda başladım iç çamaşırı almadım iç çamaşırlarım oluyordu hep
Aysnrplt Koza 12. Haftada pantolonlarım sıkmaya başladı skinny giyiyorum. Hemen bir hamile taytı aldım ayarlanabiliyor zaten. 14. Haftada da çamaşır aldım. Çok sıkmasın giydikleriniz belki daha önce göbeği çıkanlar da olabilir kişiden kişiye değişir
Kyhnsnl58 13 14 haftalıkken lcden hamile pantolonu aldım şuan 29.haftadayız hala giyiyorum iç çamaşırınıda normal iç çamaşırı sadece bedeni büyük aldım onları kullanyorum başka da birşey almadım
Kyhnsnl58 Zaten çok fazla kıyafet alanlar pekde kullanamadı heves edip alanlar hep dağıttı yada attı.
Hacer67 Valla 5 aylik ken başladık LW Waikiki den aldım hep hiç mağazalarda hamile kıyafetleri yok malesef 😔
Papatyapapatya Hacer67 bende ordan aldım ...her yeri aradım bulamadım olanlardada çok kötü idi...waikikide çok güzel çok kullanişlı...ben iki pantalon bir elbise aldım...çokta memnunum🌼❤
mercimekkkannesi Hamile iç çamaşırını hamileliğimin başından beri kullanıyorum ama pantolon ihtiyacını karnım iyice çıkınca duydum 6. Aya girerken almıştım
Koza mercimekkkannesi bende öyle düşünüyorum ama iş yerinde olunca sanırım almam icap edecek o yüzden bende daha sonra terziye girebilecek şeyler almayı düşünüyorum
Koza honey bende çalıştığım için iş yerine uygun ve kullanışlı şeyler almam gerekiyor o yuzden çok kararsızım nereden alayım diye
Koza Aysnrplt ben sürekli oturarak çalıştığım için pantolonlar erken haftalar da ister istemez sıkıyor şuan birde çok üşüdüğüm için 2 kat giyiyorum
Yasemincifci Koza kıyafet almadım canım ben emzirme sütyeni aldım kilot aldım kilodu 9. Haftada giymeye başladım sütyenide 9. Haftada giymeye başladım
honey Koza benimde aynı şekilde, kamuda çalışıyorum, genelde hamile pantolonları kot kumaşından, o tarzda iş yerinde giyemem, kanvas yada kumaş tarzı klasik pantolon bulmam lazım 😬
Burcak61 Koza ben 23+0 ım halen kendi kıyafetlerimi kullanıyorum sadece tek değişiklik pantolon yerine dışarda artık eşofman giyiyorum geceleri de pijamanın lastiği rahatsız etmesin diye bir haftadır geceliğe geçiş yaptım ama onlarda evdeki geceliklerim
Koza Burcak61 ben iş yerinde olduğum için malesef öyle bir şansım olmuyor o yüzden şimdiden çok sıkmayan şık duran şeyler bakıyorum
Rrraaaiiinnn 18 haftalik hamileyim bi hamiel pantalonu aldım esorfman tarzı olandan kot değil dışarı onu giyip evde kendi iç camasrimla idâre ediyorum ama sporcu sudyeni aldım göğüs ucu belli etmeyenleri çıkmış onları takcam nasipse emzirme sudyeni için göğüsler ne kadr buyur belli olmaz daha diye bekliyorum almak için hava ısınsa elbise giysek rahat rahat :)