Endil Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim folik asit bitti doktorum bana su an ferrozinc ve decavit yazdı Kullanan varmı Gerçi doktorlar daha iyi bilir ama sanki çok fazla ilaç içioz
Caqlasu Endil Multıvıtamın ve kan ilacı vermiş. Zaten hamilelik süresince kullanmamız gereken ilaçlardan.
Tombikis96 Ben sadece DeCavit magosit bide sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullanıyorum canım bunlarda vitamin ve magnezyum ilacı ama tabi bu kişiden kişiye değişebiliyor
[silindi] Endil decavit kullanmıştım bende sorun yok ama ilk başlarda vitaminler bu ilaçlar kan demir bilmem ne derken birden 10 kilo aldım4 ayda düşün yani. Şimdi sadece 2 ilaç kullanıyoruz.