Tontisannecik Nidaeke ben tuzlaya takibe gidiyorum birkaç kez de Pendik devlete gittim gece doğumları yok. Lütfi Kırdarda doğum yapacam. Henüz hiç gitmedim oraya doğum başlayınca gidicem
mrwt157 Sengulkrgz bende Gebze de oturuyorum Farabi de Doğum nasılmış peki seçeneklerim arasında orası da var o yüzden bilgi verebilir misiniz?
Scb Tontisannecik bende tuzlaya gidiyorum doğumu lütfi kirdarda yapabilirim ama orda hic kaydım yok şuan gidiyo musun kartala
Sengulkrgz mrwt157 vallaha bir cok arkadasim orada yaoti ama nasil pek bilemiyorum.Ben suan memleketimden uzaktayim doguda gorev yapiyorum o yuzden detayli bilmiyorum.