Aybice12 Benim onerim iki isim
Sahra Nil yada Mihran Nil guzel.olabilir iki isim çünki benim tek ismim vardi ve hep okul ortaminda hatta yetmedi işe girdim ayni isimden 2 kisyle ayni ortamda oldum sonra ne oldu dersiniz alaşımla karşılayalım diye heo soy ismimle seslenildi yada sac rengimle lakap takildi ve yillarca nefret ettim siz pişti olmasin diye 2 isim verin gerikirse o kulkanmasin bence😌😌😌