HaticeElmas benim yarın 40 oluyo ay bütün postlara aynı şeyi yazıyorum. Gelmiyo işte pazartesi belli olcak artık. suni falan mı verceklerse versinler yetti valla . 2 gündür de kahverengi lekelenmem var nişanmıdır nedir tık yok . Çok sıkıldım yaa evde oturmaktan beklemekten strese girmekten valla çok sıkıldım 😭