Betulusluu Arkadaşlar merhaba nasipse Doğum Çekirge dorukta yapıcam kendileri anlaşmalıymış bir organizasyon firmasıyla başka firma gidemiyormuş sadece bir suit Odası varmış orda Doğum yapan yada etrafından bununla ilgili bir fikri olan var mı
Ezgi_brs Betulusluu merhaba dogum paketınde neler var biliyormusunuz? Senem hanıma gıttım bır kere o gunde soramadım kontrolum nisanda gidince sorcam insallah😀
Betulusluu Arkadaşım bugün görüştüm sezeryan 3600 epidral 300 lira ilaveli 2 gece kalıyormuşsun normal 2700 gibi bir rakamdı sanırım ondada 1 gece kalıyorsun Lohusa şerbeti Kuaför Masa süsleme Bebek tulumu Kapı süsü Gibi şeyler dışardan organizasyon şirketi gelemiyor içerdeki firmada bana göre aşırı dandik geldi kapı süsleri aşırı dandikti Doğum katında
Betulusluu Hatice taşlı senin ki ben dışarıdan bir firma ile görüşmüştüm diğerleride kötü bir katalogtan bakıyorsun masa üstü süsler falan
Ezgi_brs Betulusluu senem hanm benımki walla bılmıyorumki sankı organızasyon olmasa bızım süs püs isi daha guzel olcak en azından kendımız hazırlar nasıl olcagını bılırız