Elifece 35 haftalığız her şey hazır yıkayıp dolaba yerleştirmek kaldı birtek , bu hafta yapacağız inşallah. HStane çantamı da bu hafta hazırlayacağımmm 😍 sancım çok fazla. Mart’a kalmadan bu ay sonunda bile alabilirim dedi doktor
seydanurceyhan Esraevrn Yazmayi unutmusum bide bebek icin kalin bide ince yelek koydum kendim icinde 1 patik 3 corap 4 ic camasiri koydum canim
Sebahat Derinderenyigit bizim De 21 Mart heyecanlı bekleyiş sağ salim kucağına almayi nasip etsin allah 😘
MerveTaer Kızlar hemşireye bebeği giydirmesi için ne vereceksiniz ben takım tulum iç altlı üstlü zıbın ve şapka eldiven düşünüyorum üşümesin diye sizce fazla mı gelir
aslicerkan 33 haftaligiz gunumuzde martin 27si fakat doktorum 15en sonra bekliyecegiz dedi hastane camtamda kafamda hazırda fakat faliyete daha gecmedi 🤗
EbruEgemen1123 Kızlar ben bebek hemşiresi olarak çalıştım. Aileden anne doğuma girmeden alıyorduk eşyaları. Siz bilirsiniz ne nerede ama ailenizde bilsin eşyaların yerlerini. Soğuk havalarda kalın battaniye istiyorduk mutlaka. Mart ayı içinde gerekli tabii ki. Daha sonra ince bu etek bezi denilen battaniye. Eldiven şapka çorap 1 adet bebek bezi kesinlikle. Kıyafet için de ister alt üst takım ister tulum. İçine zıbın veya 10lu setlerde çıkan uzun kollu ince kimono tarzı içlik. 😊🌸
Alihan 34 haftalik olduk bugün. Daha çanta bile hazırlamadım ben insallah bu hafta hazirliyim bende 🙂