Elikkk Ben boyadim bi kere kızlar takıntılı bir tipim bide saçımdan hiç memnun değilim boyamak istiyorum sizler boyuyormusunuz saçlarınızı
Gizemmdenizz Elikkk bendede beyaz var doktor a sormuştum asla boyama dedi oyusden beyaz kapatıcı spreyle idare ediyorum cnm
Oguzkagan65 Elikkk ben boyadım dört aylıkken şuan 7 aylık hamileyim bu ay bi kere daha boyayacağım bitkisel boya alıyorum sürünce kapalı yerde kalmıyorum camın önünde balkonda bekliyorum kokusunu solumamak için