MuhtesemAtom 21+1 haftalık hamileyim Detayli ultrasona geldim İnsallah bugun saat 16:00 dan sonra öğreneceğim cinsiyetimizi . (İcimden geçen his Erkek 🥰)
Deniziimmm MuhtesemAtom gözünüz aydın olsun inşallah canım birde kız çocuk için derler gösteriyorsa kızdr diye hiç aslı yok demekki 😊
MuhtesemAtom Agustos anneleri hep Erkek diye okuyordum hakkaten oyleymis bizim de dogum gunu 8 Ağustos ve cinsiyeti ERKEK 🥰🥰🙏🏻
deletedmom9494 MuhtesemAtom hadi gözünüz aydın canım Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı inşallah benimki de gösterir bu hafta ☺️🥰