Deletedmom123
Dün gece Yataktan düştüm karnım ağrıyordu ve bulantı kusmam var başım dönüyor Zeynep Kamil Acile gittim çok sınırlendım doktor hiç ilgilenmiyor bu ne biçim acil şikayet edeceğim o doktoru çok ağladım baktı bana idrar test dedı yaptım bekledım biyerde uzanabılır mıyım dedım birşey demedi bekleyın diyor dışarda bekle dıyor bır de dinlenme odaları var barı serum takın ölücem dedım yok ben kalca ağrıdan anlamam düştün diye senı içeri alamam dedı sojtor bır de git genel Acile Numuneye dedı o saate bu halde beni almadıkar ilgılenmedıler üstelik Soyadımla dalga geçtiler eşim de yanında değildi taxıke geldım kmsem yok yanmda yani beni burda serum takmıcakmsnz dedım genel acıke gıt gecmş okaun dıyıp iöerıye gırdı hemşirelerde dalga geçiyor bir orta yaşda kadın geldı çok ağrısı vardı onunla dalga geçtiler bir bağırdım dayanamadım sizi şikayet edicem dedım bu nasıl bır acil hastane durmadan 15 dk da tuvalete gdyorm acıyor orası dyorm hiç ilgilenmedıler , eşim de evde alçıda yatyor kımsemız yok etrafımızda tek gıttım o gece saatınde gıt numuneye dıyor Allaha havale ettim o terbıyesız hemşireler ve doktoru kendıme bir gelim en yakın zaman da şikayet edıcem o doktor ve hemşireyi çok ağladım sınırden patlyorm