meryem3333 Kızlar kimler 14 haftada nasıl geçiyor sizlerin bnm bulantilarim hala geçmedi ve baş ağrısı var normal mi sizce ?
Mervenuryakup meryem3333 canm benimde o haftalarda baş agrım başlamıştı normalde pek agrımazdı gebelikten galiba doktora sordm normal dedi onemsemedi ama sen genede sor doktoruna aklında kalmasın hala ara ara arıyor
Yilmayse meryem3333 evet canım normal bol bol su iç viks sür alnına burun deliklerine ben minoset plus içiyordum doktorum hiçbir şey olmaz dedi 20.haftamdayım biraz biraz geçti 9.hafta da başlamıştı mide bulantısıyla birlikte benim ki birde başını sar
Seymanuratc Mide bulantısı bünyeden bünyeye değişir . Belki doğjm yapana kafar olacaktır . Normal bazıları ilk aylarınd mide bulantısı yaşamazken bazıları son aylarla yaşar bazıları da baştan sona bunun için yapcak bişe yok bana gör 🤷♀️ Baş ağrısı da ben 16+6 haftalığım baş ağılarım baya vardı karanlık bi ortama git kendini dinlemeden güzel hayaller kur ve sesli tv izleme kısık izle bi anda tv nin sesi telefonun sesi de etkiliyo ikisini bir arada kullanma . ☺️
Seymanuratc Seymanuratc ayrıca ben avize yerine abajürü yada tv ünitesinin ledlerini kullanıyorum ama ayaklı abajür en ideali yemek veya çay faslında da kullana biliyorsun
Denizgiller Bende 14+1 oldum baş ağrısı hala var ama bugün bulantı yaşamadım çok şükür inşallah böyle devam eder baş ağrısı içinde gözüme bant takıp uyumak iyi geliyor tabi bol su da işe yarıyor