Sedaince Suyum geldi diye post açmıştım sabah hastaneye gittim gerçekten gelmiş suyum 1 cm açılma varmış hemen içeri aldılar sonra suni sancı verdiler öğlene doğru başladı etkisi ama öyle bi ağrı Yok hemen doktoru çağırttım çıkarın bunu diye çıkardılar nst yi de istemiyorum dedim ebeler napacağını şaşırmış doktor geldi bırakın ne istiyorsa onu yapın dedi doktora yalvardım resmen beni sezeryana al diye allahtan çok iyi bi doktordu ki geldi konuştu bana dua ediceksin Bebek çok aşağıda baskı yapıyor çok da hızlı açılman oluyor yazık olur sezeryana alırsam dedi akşam oldu ama ben hala sezeryan diye tutturdum kendi sancım da başlamıştı sancı geldikçe çömelip sıcak su da duş aldım birden 7 cm oldu açılma ama hala sezeryan diyorum doktor şu haline bak insan biraz mutlu olur daha ilk anneliğin falan diyor bana ama canım nasıl yanıyorsa suratım çok kötüymüş üç ebe bi doktor başımdan ayrılmadı akşam dokuz oldu açılma on olmuş hadi alalım artık diye gülüyorlar ebeler hemen on dakika da doğurdum yırtılmam olmuş dikiş attılar odaya geçtim şuan da da çok zorluyor dikişlerim ama o an çektiğiniz herşey orda kalıyor 😇👼 darısı tüm herkese olsun inşallah
Sedaince Ayseymen iç çamaşırım ıslandı gece iki üç kere değiştirdim zaten muhakkak anlıyosunuz akıp gidiyor idrar gibi değil