Mir90 hastanedeki bütün doktorlar harika ötesi ablam ufak bi tehlike yaşamıştı 2 gece orada kalmıştı nerdeyse tüm doktorlar ilgilendi baya iyilerdi. Üsküdarda olmasam ilk gideceğim hastane orası olurdu sırf uzak diye seçmedim orayı gözünüz kapalı güvenebilirsiniz doktorlarına