Bsecsknfrt Kızlar ya 17 haftalık hamileyim ve hamilelikten önce başımın ağrıdığını bile bilmem ben. Şimdi nedense sürekli başım ağrıyor ve tansiyonum yüksek çıkıyor bu durumdanhaliyle beni fiziksek olarak sarsıyor. Aranızda bunu yaşayan var mı benim gibi??? Normal mi yani bu durum çözüm bulamıyorum çünkü😔
Melike35 Bsecsknfrt hamilelikte tansiyon yüksekliği iyi değil canım arkadaşım bu yüzden erken Doğum yaptı çok şükür bir sorun olmadı ama doktoruna ve sağlık ocağına bilgi ver mutlaka
feyzaa34 Bende 15+5 im benimde gerçekten çok başım ağrıyor canım. Hemen parol içiyorum doktorum dedi o anda parol ve minoset içebilirsin diye😘 bide hava geçişindende olabilir bi sıcak bi soğuk karmakarışık🤦♀️
Bsecsknfrt feyzaa34 canımcım olabildiğince ilaç içmemeye çalışıyorum iyi mi ediyorum kötü mü bilmiyorum gerçi ama 🤦🏽♀️ Teşekkür ederimm 😘
Sevilayankara06 Canım çok su bol su iç... bir de tansiyonun yüksek ise ellerinde ayaklarında veya yüzünde şişme ödem varsa bir idrar vermen en iyisi olur protein kaçağı var mı diye bir baksınlar hatta mümkünse bi sağlık ocağında hemen ver ya da acilde ... tansiyon yüksekliği gebelikte çok çok önemli Rabbim esirgesin cümlemizi canım...
Bsecsknfrt Sevilayankara06 dikkat edicem bu dediğine belki de dediğin gibi olabilir bi baktırayım ben cok sağol canımcım 😘