Zzehra siğil nerenızde tam olarak bendede oldu cok kafama takılıyo benımkı bıraz daha makat cevresı ve popo da doktora soyledım eger genıtal bolgendeyse yandık buyuk sıkıntı dedı baktı ve yok korktugum sey degıl dedı onlar benlık degıl dogumdan sonra cıldıyecıye gıder gerekırse yaktırırsın dedı ama hamılelıkte cıktı.bu arada korktugu neydı yada ne olur ne gıbı bı hastalıktır onuda acıklamadı ama benım sınırım bozuluyo