Emine1235 Haziran anneleri neler yapıyorsunuz. Nasıl gidiyor hamilelik neler aldınız. Tavsiyeleriniz neler 🤱👨👩👧🤰
gulsahbaydemir Emine1235 Benim de 25 Haziran heyecan dorukta 🤗 odası, arabası onlar hazır fakat kıyafetlerini almadık daha, alacağız inşallah 😊
Bilgeferhat Emine1235 bizim 8 Haziran gözüküyor 29+6 yız nasipse yarın gidicez annemle alınması gerekenleri alıcaz haftaya evin temizliğine başlıcaz yavaş yavaş Ramazan’dan önce yapalım dedik anneler oruçlu olacağı için zor olur diye ☺️
[silindi] Emine1235 bizimde 20 haziran gözukuyor şimdilik odası arabası kıyafetleri hazır sadece bimkaç eksiklerimiz car ve kendim için bi şey almadım daha zaman var kilo alırım diye hamilelik çok iyi geçiyor suan
ozgeoznur Sırt ağrılarim başladı ama genel olarak iyiyim çok şükür 🙏 benim doğum da 20-25 haziran arası, genel olarak her şeyini aldık da arabası puseti titreşimli ana kucağı kaldı alınacak. Sizin hazırlıklar heyecan nasıl 🤗
Emine1235 ozgeoznur biz daha başlamadık bile hamilelik güzel gidiyor Allah’a şükür uyku puroblemi ve kıramplar hariç
ozgeoznur Emine1235 kramplar için sade soda ve gün içerisinde muz önermişti Dr bana şuan gayet iyiyim ama yürüyüşe başladım onun da etkisi çok fazla 🤗
gulsahbaydemir Emine1235 bizde Bi hevesle yaptık erkendeb ama hemen yapmasaydım diyorum bazen, çünkü orda yatmayacak 😊
Nebahathumeyra Bizde 23 Haziran görünüyor ama ben 15 i beklerse iyi diyorum 😊😊 erken Doğum riskin Yok ama bizim aile de annem ablalarım 40 haftayı görenemiz hiç olmadı ilk hamileleiğim de de 38 de doğmuştu 😊😊 2. Kez kızım oluyor o yüzden çok alışveriş yapmıyoruz 2. Ler 1. Lerin eskisini giymeye mahkum 😊😊 büyük kızıma yatak aldık bir onun şimdi ki yattığın da da 2. Yatacak 😊😊
Duygudorukali Herkese merhaba. Bende 29+ 2 deyim. Oda takımı kıyafetleri arabası herşeyi hazır artık haziranı bekliyoruz doğum için. Nisan ayı ortaları gibide kıyafetleri yıkama ütüleme yapacağız annemle herşeyin hayırlısı kızlar. Allah herkese hayırlı evlatlar sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah. İsteyen herkese anne olmayı nasip etsin 🧡🙏🏻🙏🏻
edabora2020 38+3 olduk bizde çok şükür herşeyini hazırladık sağlıkla kavuşmayı bekliyoruz 🙏🏻Doğum 1 Haziran pazartesi kısmetse 🙏🏻Hepimiz minnoşlarımıza sağ Salim kavuşalım🤲
mervetan14 27+4 haftaligim ultrasonda 1 hafta öndeyiz durumumuz iyi sukur sadece biraz kan değerim düşük