Makbus27 canım hamilelik değişik bir yolculuk. Allah korusun kanama ve aşırı ağrı olayları haricinde herşey normal sayılıyor bu süreçte. Göğsün kaşınır çünkü büyüyor büyüdükçe geriliyor bunun için nemlendirici kremler kullanabilirsin. Farklı biseyden kaynaklandığını bi sorun vesaire olduğunu düşünüyorsan da doktoruna danışabilirsin bu konuyu detaylı inceler belki...