Ikizleryolda Hamileyken emzirmenin tehlikeli olduğunu kimse söylemedi çünkü öyle birşey yok. Sadece beni vitaminsiz bıraktı. Mide bulantım olmasa sağlıklı beslenebilsem herşey yolunda olacaktı ama maalesef zor geçiyor. Emzirmenin oğluma da bebeğime de bi zararı yok ama bana oluyor tabi halsiz kaldım.