Fison bende 36+5 günlük oldum..Vitamin magnezyum ilacı kullanıyorum onları kullandigimdan beri ishal var ama son 1 haftadır mide bulantısı da var bugün doktora gittim kontrole nst de küçük sancılar var dedi bebek de doğum pozisyonundaymis pazartesi tekrar gidecem tahlil felan bakalım hayırlısı herseyin :)