Seva_Sevaaa canim benimde beklememi soylediler bekledim baktim olmuyor bu ay tekrar gittim 17 ay oldu bir kurtajim var sonrasinda 9 ay gecyi olmadi bu sefer detayli bakiyorlar sanirim hormonlarda da bir sorun yoksa rahim filmine gonderevekmis zaten onlarda da sorun cikmazsa asilama oda tutmazsa tup bebek dedi