Nida123 allah analı babalı büyütsün canım. Bende 40+1 im. Pazartesiye kadar kendiliğinden gelmezse suni verilicek. Normal doğuma etkisi olması için yaptığın birşey var mı? Yani sancını başlattığına inandığın birşey yaptın mı ? Ben hurmada yiyorum hergün yürüyorum sıcak duş alıyorum. Plates topunda zıplıyorum. Bebek kanala indi iç kasılmamda var ama bir türlü gelmiyor. Belki önerin vardır bu konuda 🤷🏻♀️