Nalkan Evet kızlar sonunda banada nasip oldu doğum hikayemi yazmak;bütün gece heycandan uyuyamadan sabah gittim hastaneye genel anestezi ile sezaryen olucaktım odamıza geçtik yatışımız yapıldı korkulu rüyam olan sonda takıldı lanet bişeydi sonrasında nst bağlandı ve doğumhaneye alındım oğluşum 10 dk da çıkmış zaten ama benim çıkmam yaklaşık bir saati buldu çünkü doktorum sezaryen esnasında 4 tane miyom tespit etmiş ve bunları da almış herşey yolunda geçti odama çıkmadan önce beni uyandırdılar ve o an feci ağrıyla uyandım çok zordu doktorum miyomları da temizledim o kadar ağrın olması normal dedi sonrasında oğluşumu gördüm çok güzel bir duyguydu yavrum benim sütüm gelmedi malesef ilk etapta mama takviyesi yaptık yoksa sarılık olabilirdi oğlum bu konuda mutlaka hassas olun kızlar mama vermekten çekinmeyin ilk etapta sütünüz gelmezse şimdi 1 hafta oldu doğum olalı oğluşumla birlikte toparlanmaya çalışıyoruz Rabbim herkese nasip etsin kendinize iyi bakın kızlar Allah yardımcınız olsun🙏