Beyzagzn 34+2 haftaligim ultrasona gore 35 haftaligiz.. Geceleri 2 3 kez idrara çıkmaya başladım karnım genelde geceleri ara ara da gün içinde sertleşiyor. Biraz öncede ishal olduğumu gördüm. Demir ilacı kullanıyorum ishal yapmaması gerek ama. Bunlar doğum belirtileri mi? Birde cinsel anlamda baştan beri bir değişiklik yapmadık bu aylarda doğumu tetikler mi?
Melike35 Beyzagzn sağlık ocağındaki ebe olarak bildiğimiz yada hemşire olan yani sizinki nasılsa görevi ona sor canım onlar çok daha bilgili