Nur85 Hanımlar 2. Kez sezeryan oldum. 1 hafta sonra bantim.acildi. yara izimin 1 ucunda hafif çukurluk var bu normal mi geçer mi zamanla yoksa kalıcı mi bilen var mi acaba
mervedd Nur85 bendede ilk sezeryande bi tarafta tümsek vardı ilk zaman kan sızıyordu ama zamanla geçti. Daha yeni canım toparlar zamanla cukur cok mu derin akıntı sızıntı yoksa sıkıntı olmaz insallah düzelir zamanla
Nur85 mervedd ayyy çok saolun o kadar takmıştım ki kafama.. sızıntı falan yok çok şükür. Sadece o çukur kalır diye çok korktum bi taraf daha sert çünkü elimle dokununca.
mervedd Nur85 düzelir canım zamanla benimde bi taraf sert yüksekti bişey kalmadı hayalet çizgi kalıyor düzleşiyor daha çok yeni senin iyileşme süreciyle geçer