Kubracma onun haftayla alakası yok canım. D vitamini verilen ilaç. Kalsiyum eksikliğinde kullanılıyor. Kalsiyum eksikliğin var demek ki😊 37. Haftamdayım depolarım boşaldığı için bol bol süt yoğurt va tüketmeme rağmen vucut emilimi yapamadı yada bebek alıyor dedi verdi... Doğum ve sonrası çok önemli birşey... Bebeğinizin kemik gelişimi içinde şuan eksikliği çok mühimdir...