Miyasee benım ıcın onemlı degıl normal veya seZeryan. Cevremdekıler sureklı sezeryan sakın olma dıyor. ANlatmaya calısıyorum anlamıyorlar. Sımdı bıle anlattım doktorun dedıklerını.doktor bılerek soyluyor para ıcın yapıyor dıyorlar. Ne heves bıraktılar ne bırsey