Marayyy normal gebelik testi değil mi bu eczaneden alıp denesene şu beş tl ilk olanlardan sonrada istersen özele para verme devletin aciline git yanmam var kasıklarım ağrıyor falan de mutlaka tahlil yaparlar yoksa randevu için beklersin sağlık ocağı da bugün geçti Pazartesi gitmen lazım oda Salı çıkar yada direk özele git imkanın varsa