HanlarinMomysi İyi günler. Adetim 3 gün gecikince evde test yaptım çift çizgi çıktı. Sonra kan tahlili yaptırdım hcg 26 çıktı düşük mü sizce ? Gebe olduğumu söylediler 1 hafta sonra çağırdılar. test tekrarı için şimdi aklım karıştı bebeğim varsa kaç haftalık son adet tarihim 26 şubat
GozdeBabur HanlarinMomysi Merhaba testinizi 48 saat sonra tekrar yaptırın değeriniz 2 katına çıkması gerekiyor.
Merveee277 HanlarinMomysi kafanı karıştıracak bir durum yok boş yere stres yapma☺️ Benim 11di değerim 10 Eylülde. 2 ekimde gittiğimde kesede bebek de görünmüştü
Prospectivemom Niye kafan karıştı ki anlayamadım. Çift çizgi çıkmış güzel, bhcg de 26 gayet iyi. Şöyle bilinen bir şey var. 48 saat geçince bu rakamın ikiye katlaması beklenir. İstersen kan testini tekrarla iki gün geçince