Dilaragdl Mrb hamileliğimin 4.ncü ayındayım midemle başım dertte ne yesem tekrar cıkarma hissi ve midemde rahatsızlık hissi var sürekli artık vitamin alamadıgını düşünüyorum bebeğin 🥺🥺 mide agrımaması işin ne yapmalıyım ??
seyma281015 Dilaragdl 19 haftalığım hala mideden yana dertliyim. Yanıyor, bulanıyor, kusuyorum. Yiyemiyorum bazen. Ama ultrasonda olması gereken günden büyük çıktı çok şükür 🙏 şaşırdım bende ama kesinlikle balık yağının etkisi olduğunu düşünüyorum 👍🏻
seyma281015 Dilaragdl hayır ben hiç balık tüketmediğim için kullanmak istedim. Sordum o da kullanabilirsin dedi